پت وانکایی ( پلی اتیلن ترفتالات 821)

 Wankai PET یکی ازمناسب ترین  مواد پلیمری جهت تولید بطری و پریفرم ها است که با این برند در چین توید می شود . یک گرید منحصر به فردی از PET (پلیمر ترموپلاستیک) است. این محصول ما وارداتی می باشد و با قیمت مقرون به صرفه به فروش می رود.

پلی اتیلن ترفتالات (PET) یک پلیمر ترموپلاستیک همه منظوره است که از خانواده  پلی استرها است. رزین های پلی استر به دلیل ترکیب عالی از خواص مانند مقاومت مکانیکی، حرارتی، شیمیایی و همچنین پایداری ابعادی شناخته شده اند.

 

 مشتریان اصلی این محصول تولید کنندگان ظروف نوشابه های گاز دار و نوشیدنی های گاز دار می باشد . ارائه محصولات با کیفیت به مصرف کننده همیشه الویت ما بوده است ،پس برای داشتن سطح بالاتری از کیفیت و خدمات در محصول برای تولید با  پدیدان پلیمر  تماس  بگیرید.

 

ویژگی های پت وانکایی ( پلی اتیلن ترفتالات 821)

 

این گرید PET دارای خصوصیات بسیار عالی میباشد که از جمله می توان به شفافیت بسیار بالای این پلیمر باشد و از این پلیمر می توانند برای بسته بندی محصولاتی که می خواهند نمایش داده شوند ، استفاده شود.

این محصول مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربات دارد که همین ویژگی باعث شده است که تولید کنندگان نوشیدنی های گاز دار بتوانند از این محصول برای بسته بندی محول خود استفاده کنند.

از دیگر ویژگی بسیار خوب این محصول می توان به قابل بازیافت بودن آن ها اشاره کرد. که این محصول بازیافت می شود و با محیط زیست سازگار می باشد .



پت وانکایی (پلی اتیلن ترفتالات 821)
پت وانکایی (پلی اتیلن ترفتالات 821)

 

کاربرد های پلی اتیلن ترفتالات 821

بطری‌های پت / پلی اتیلن ترفتالات در حال حاضر مهمترین کاربرد رزین‌های قالب‌گیری PET را نشان می‌دهند. ساخت بطری PET از مواد اولیه شروع می شود: اتیلن و پارازایلن. مشتقات این دو ماده (اتیلن گلیکول و اسید ترفتالیک) برای به دست آوردن رزین PET واکنش نشان می دهند. این رزین به شکل استوانه‌های کوچکی به نام گلوله ذوب می‌شود و در قالب تزریق می‌شود تا یک پیش‌فرم ساخته شود.

پریفرم – نوعی لوله آزمایش، کوتاه‌تر از بطری نهایی اما با دیواره‌های ضخیم‌تر – قالب‌گیری می‌شود. در طول مرحله قالب‌گیری دمشی، هوای پرفشار به داخل پریفرم دمیده می‌شود و به آن اجازه می‌دهد شکل دقیق قالبی را که در آن قرار داده شده است، بگیرد. محصول نهایی، به لطف ساختار مولکولی مواد، یک بطری شفاف، نشکن، قابل درزگیری و سبک وزن است.

 

این استحکام مواد است که به موفقیت PET کمک می کند. در واقع، نوشابه های گازدار می توانند فشار داخل بطری را تا 6 بار ایجاد کنند. با این حال، چنین فشار بالایی، به لطف همسویی ماکرومولکول‌ها (کریستالیزاسیون) که هم در طول فرآیند چرخش رزین و هم در فرآیند قالب‌گیری دمشی رخ می‌دهد، قادر به تغییر شکل بطری نیست و نمی‌تواند بطری را منفجر کند. مزیت دیگر این ماده در خواص فیزیکی آن نهفته است که آزادی زیادی در طراحی ایجاد می کند.

 

در طول سال‌ها، صنعت PET به طور فزاینده‌ای به نگرانی‌های زیست‌محیطی پرداخته است و به طور قابل‌توجهی مقدار مواد خام مورد نیاز برای ساخت بطری‌ها را کاهش داده است. امروزه ظرف 1.5 لیتری PET تنها با 35 گرم مواد اولیه تولید می شود.

 

یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه PET در جنبه زیست محیطی این است که کاملاً قابل بازیافت است. در سال 1977، اولین بطری PET بازیافت شد و به یک فنجان پایه بطری تبدیل شد. با این حال، به زودی صنعت الیاف منبع مواد “جدید” را کشف کرد و شروع به استفاده از آن برای ساخت منسوجات، فرش و منسوجات غیر بافته کرد. امروزه، اگرچه فرآیند بازیافت “بطری به بطری” در حال رشد است، بازار الیاف هنوز هم خروجی اصلی PET بازیافت شده است.

*مشخصات PET 821 wk

پت وانکایی (پلی اتیلن ترفتالات 821)
پت وانکایی (پلی اتیلن ترفتالات 821)

 

 

مزایا پت وانکایی ( پلی اتیلن ترفتالات 821)

پت وانکایی ( پلی اتیلن ترفتالات 821)یک گرید پیشرفته و انحصاری  از PET است که با بسیاری از گریدهای دیگر PET در بازار رقابت می‌کند. از مزایا دیگر این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • شفافیت محصول
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی
  • قابلیت بازیافت
  • استحکام و چقرمگی بالا
  • مقاومت در برابر حرارت

 

نتیجه گیری

این محصول به عنوان یک پلیمر بسیار مهم در صنعت بسته‌ بندی به ویژه در تولید بطری ‌های نوشیدنی های گاز دار ، مورد استفاده قرار می ‌گیرد. در این مقاله به بررسی ویژگی‌ها، کاربردها و مزایای پت وانکایی ( پلی اتیلن ترفتالات 821)  پرداخته خواهد شد. پدیدان پلیمر آماده فروش پت وانکایی ( پلی اتیلن ترفتالات 821) در تهران و سراسر ایران  با قمیت کف بازار برای شما مشتریان عزیز می باشد. فروش ویژه ما رو از دست ندهید به مدت محدود با قیمت بسیار به صرفه به فروش می رسد. با شماره 22011129-021 تماس بگیرید و پایین بودن قیمت و بالا بودن کیفیت محصول مطمئن شوید.

(تا بهترین تولید پشتیبان شما هستیم)